sobota, 22 kwietnia 2017

Prolog

Mój świat zatapia się w mroku 
A oczu otworzyć nie mogę 
I choć próbuje, to nic nie daje 
A mimo to, że są zamknięte, widzę 
Widzę płomienie, ból i Ciebie 
Dlaczego ja?-krzyczę 
Ale usta me otworzyć nie chcą się 
I wydaje z siebie tylko ciszę 
Moje serce śpi 
Więc czemu słyszę jego bicie? 
I oddalam się od Ciebie, spadając w dół 
A jednak wznoszę się i jestem coraz bliżej 
W moich uszach odbija się rozpaczy krzyk 
Czyj to głos? 
Znam go skądś...  
I widzę kogoś 
Lecz zaraz ginie w płomieniach 
A ogień wszystko pochłania 
I nie widzę już nic 
Nawet Ciebie. 
A gdy oczy otworzyłam 
Szkarłat zobaczyłam. 
Już nie chcę tego! 
Zabierzcie to ode mnie! 
Czyjś płacz końca nie ma 
Przeznaczenie swoje żniwa zbiera... 
Mój świat zatopił się w mroku 
I łzy popłynęły z mych oczu.


Od Dilay:  Przyszedł mi pomysł na to...coś xD Nie wiem, czy komuś przypadnie do gustu taki prolog i to opowiadanie, ale mam nadzieję, że ci, którzy przeczytają prolog, wyrażą swoje zdanie.  Za wszystkie błędy przepraszam. Podejrzewam, że będę musiała na nowo nauczyć się pisać (Boże jak to brzmi xD). Nie udostępniałam nic od kilku lat, a moje poprzednie opowiadania, no powiedzmy szczerze, nie były zbyt dobre. Ale mam nadzieję, że nie popsuję tego pomysłu i wyjdzie tak, jak zaplanowałam ^.^

6 komentarzy:

  1. Prolog bardziej jak wiersz, a ja z interpretacji wierszy dobra nigdy nie byłam xD I przez to ciężko mi wyrazić jakąkolwiek opinię.
    Żeby wiedzieć coś więcej muszę czekać na następny rozdział xD Także pisz!

    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech zapomniałam. Prolog jest bardzo klimatyczny, bardzo tajemniczy. Ale to dobrze, zachęca żeby przeczytać ciąg dalszy :D

      Usuń
    2. Dziękuję ^.^ Szczerze też nigdy nie byłam dobra z interpretacji. Jak to pisałam to nie wiedziałam dlaczego to tak wygląda xD Ale myślę, że tu nie ma czego interpretować (albo sama nie potrafię tego zrobić z własnym tekstem) >.<

      Usuń
    3. Nie, nie przyznawaj się do tego xD Trzeba stwarzać pozory xD

      Usuń
  2. Powiem tak: z prologu niby coś tam zrozumiałam... Ale tylko coś tam. Wiersze nie są dla mnie. Czekam na pierwszy rozdział i liczę na to, że jednak będzie napisany prozą :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, sama bym chyba nie wytrzymała gdybym miała każdy rozdział pisać wierszem >.<
      Dziękuję i również pozdrawiam ^.^

      Usuń